Trying to recall

Borta bra men hemma bäst, för där har man sin häst!
Det var nyss en grej som jag gillade på facebook, haha sant! Annars är häst"grupper" ingenting för mig!

Haft en bra dag på stranden med lelle, efter all sol vi fått dom senaste dagarna så känner jag mig varm i skinnet och det stramar lite! Men inte klagar jag heller! Idag köpte mamma en fläkt till mig också, nu kommer jag kunna sova hur bra som hellst, tack mamma!!! Imorrn hamnar jag på stranden igen, hoppas på lika strålande sol! Mot kvällen åker vi in till Gävle på sommarkväll, jag och mina älskade vänner! ♥

I know God
What have we done to each other and tell me, dear
Where did we go wrong?
And did we grow apart
Or did we just not grow together?
Living our dreams


Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback