One of the boys

Nu ska jag skriva om någonting som jag faktiskt nog aldrig har gjort här i bloggen tidigare,jag ska visa killar som ser bra ut! För ett tag sedan fick jag konstiga förslag från mamma om folk på tv´n eller datan som hon trodde att jag tyckte se bra ut. Då fick hon inget vidare svar av mig vad jag tyckte, så jag ger det nu istället! (;

Håkan är även med här nedan som ni ser, han har stilen! Definitivt inget illa men tmot honom nu men här var han även runt tio år yngre än idag. Det här var hans stil när jag för första gången såg honom dansa runt där uppe på hustaket! De andra faller in i samma kategori! Även om nån kanske är lite för gammal, men det är stuket jag vill visa! Antar att jag säkert kommer få äta upp det här nu när jag skriver om det, kommer säkert komma på tal och få höra om det några gånger. Men nu vet du mamma, vilken stil på killar som jag faktiskt skulle föredra!


Det här slår väl Persbrandt eller hur???? :P


Kommentarer
Postat av: Kattan

Näpp, serru Ellen, det gör de inte :P



/Brattforskann =0)

2010-07-07 @ 14:04:10
URL: http://trivs-i-brattfors.blogspot.com


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback