Make me move

Idag ska jag få låna Sandviken käraste ägodel, Linus! Vi pratade ett tag igår natt och kom fram till att det skulle passa ypperligt om hon kom och hälsade på idag. Tror hon kommer någongång mitt på dagen, har haft tankar om det är idag som jag ska sslänga upp henne på en hästrygg. Vi får se vad som händer, men vi har en deal! Får se om hon håller sin del av avtalet. Min del kan jag inte rriktigt nämna nu, det skulle bli lite för utpekat då!

Kom nyss ifrån frukostbordet, var upp tidigt och red med syster idag. Dags att börja igen, vilan är slut! Härligt, har känt mig så rastlös innan. Måste erkänna att jag faktiskt försov mig idag, fastän jag försökte spela vaken inför syrran. Det funkade inte så bra, eftersom jag nog såg rätt bortkommen ut! hihi!

Nu hör jag pappas stämma nerifrån, jag vill köra bil!

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback