Jackson

Jag är hur taggad som hellst inför morgondagen! Det kommer bli strålande bra!
Ett litet minus är att jag träffade varenda boll på träningen, nu känns det som förväntningarna är lite för höga på mig. Jag är ju inte alls bra egentligen, hur ska det här gå? Äsch, klart jag klarar det, eller hur?
Efteråt besökte Matilda, Frida, Denice och jag atalanta, dom drog en pizza jag en cola! Kvällen blev senare ännu bättre när vi gick och tog ett kvällsdopp. Det var perfekt! Inte mycket är perfekt, men doppet var det! Temperaturen var underbar, skönaste doppet den här sommaren.


(bild lånad av systers blogg, http://redmartini.blogg.se. Det var här vi badade!)

Jag har lyckats men en kycklingsallad, matsäck tills imorrn! Blev sugen redan nu ikväll, men det blir till att hålla sig på den fronten. Kommer sakna lina som åker till skåne imorgon. När hon kommer hem får hon faktiskt ta sig till Ockelbo de sista veckorna på lovet!!! Så hennes sommar blir värd att kallas sommar eller vad hon skrev!

Nu väntar sängen, ska leta solstolar imorgon! Kom till Lingbo och se när Gunnels pullor spöar skiten ur alla de andra lagen! hahaha (;

p.s märks det att jag är taggad?

Kommentarer
Postat av: Lina Nyren

i'll be there!

2010-07-17 @ 16:34:22
URL: http://linanyren.blogg.se/


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback