It kills me


Jag är definitivt sjuk.
Har legat i soffan hela eftermiddagen. Rör jag mig så mår jag illa, rör jag mig inte så mår jag också illa. Att blogga är den största kraftansträngningen på flera timmar. Jag fryser men blir svettig av att göra det. Jag är säker på att det är halsfluss det rör sig om, ni ska se min hals! Har inte tid hos hälsocentralen förnst onsdag. Illamåendet kommer nog av att jag inte ätit rejält på flera dagar, sen i torsdags faktiskt. Idag har jag bara druckit vatten, men äter jag så mår jag illa. Ond cirkel, att inte kroppen fattar! Att det är maten jag behöver, den gör mig illamående därför jag inte ärit. Men slutar den inte med det så kan jag ju inte äta heller. Blää nu ska jag trycka i mig mat, sen vill jag ut och övningsköra på gården!

Nu känner jag faktiskt matlukt och blir sugen, ett bra steg i rätt riktning! Det har inte hänt på hela helgen!

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback