In the ghetto

Vilken dag, vilken jävla dag! Satan vad trött och sliten jag känner mig, alldeles matt i armar och ben, och vilket väder på det. När jag öppnade ögonen imorse ville jag bara somna om, men var tvungen att ta mig upp och åka till ridskolan för ytterligare en dags funktionerande på tävling. Dagen har varit helt okej, hade tur och fick placera mig inne i ridhuset på framhoppning istället för att stå tillsammans med stackrarna i spöregnet ute på banan. Kom nyss innanför dörren nu, men passade på att blogga innan jag slocknar. Okej, ska inte bara låta negativ. Någonting roligt som jag upptäckte var när jag kollade på resultatlistorna i går och märkte att det kanppt var några felfria i klassen som jag red. Det var jag och två till av d-ponnierna som var felfria. Sen var min tid inte alls sämre än någon annans, snarare snabbare än mångas. Jag som trodde det gick långsammare för oss. Kulkul!

Idag får min skrutta vila, eftersom hon ändå blir tvungen att stå en vecka till nu när vi åker så gör inte en till dag så mycket heller. Måste börja packa, ingen aning om hur mycket jag ska ta med. Undrar om man kan ta hela garderoben på släp bakom bilen?

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback