If we ever meet again

Helgen är förbipasserad, ingen aning hur man ska sammanfatta det hela! Det tog på krafterna iaf, och vilket väder sen. Strålande sol nästan hela tiden, jag hörde att graderna låg på 45+ i lördags. Inte konstigt att jag skulle svimma i frityroljan. Fest är bäst som man säger, även det så valde jag att stanna hemma och spendera lördagskvällen med min bror. Vila var det som jag behövde.

Nyss hemkommen ifrån lelle pelle, hyrde film och flottade som vanligt! Denna gången med popcorn och marabou. Åt pizza igen till lunch också, det borde räcka nu! Har faktiskt tröttnat!

Helgen var grym, rätt annorlunda! (;
Nu blir det te drickning med honung, min jävla hals har börjat krångla igen. Tror jag ska gå till en doktor och kolla så det inte är halsfluss eller något.

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback