I can feel your heart

Det löser sig sa hon som......
Snart packat färdigt, jag är så effektiv! Det har bara tagit mig hela eftermiddagen. Även om det är halva garderoben som följer med så fick jag gott och väl plats i en resväska! Lyssnar på så mycket musik, musik som antingen får mig till att försöka skriva en bok eller regissera en film. Känner vart musiken skulle kunna komma in, hur scenerna skulle se ut osv. En bok ska jag skriva, någon gång. Jag ska tame fan göra det. Kan knappt bärga mig, har redan allt i huvudet. Att få ut det på papper är en annan femma. Kanske ska satsa på det nu till veckn, västkusten är nog en fin miljö att göra det på. Nu när inte bloggen kan uppdateras! Nej, jag ska umgås med familjen and that´s it! Ingen bok och ingen blogg. Bara familjen!! (nästan)

Kommentarer
Postat av: ledsentjej

jag kommer inte kunna klara mig utan din blogg!

2010-07-25 @ 19:38:16
URL: http://linanyren.blogg.se/


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback