Hey ho the road is long

Phuu vad trött jag är! Solen och värmen var oväntad från min sida, jag trodde verkligen att det var kallt ute idag och klädde på mig alldeles för mycket. Har haft en jättetrevlig eftermiddag med mamma och lillebror i Högbo! Minigolf är inte riktigt min starka sida, jag tröttnade på att slå redan efter första banan. Mitt tålamod är inte det bästa heller, men det är ju inget nyss förstås. Att vänta på både andra familjer som ska slå klart och lämna banan så jag kan börja, och sedan vänta på att man själv ska få in bollen nån gång. Fast idag var det roligare än vanligt!
Tog en fika på högbo qvarn, roffade åt mig en stooor chokladmuffins ! Mumma! Tänkte lite på Lina när jag åt den, jag vet att hon skule uppskattat den högt. Kan se hur hennes ögon skulle tindra när hon satte tänderna i den. Tänkkte nästan bryta av halva och skicka i ett brev med posten ner till Skåne!

Nu ska jag ut till min ponny där ute i hagen, får se om hon vill ut och röra sig lite idag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha! äger. jag vill ha chokladmuffin!

2010-07-23 @ 10:35:05
Postat av: Linus

varsegod

2010-07-23 @ 10:35:57


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback