Heartbreak warfare

Mina fötter värker, värme och ingen vila! Fin kväll annars, Jessie var med i en deltävling för svensktoppen nästa och vann. Grattis, grym låt dessutom! Senare nu ikväll har jag gjort mycket mot min vilja som jag är stolt över! Jag ville inte cykla hem, tänkte ringa hem och be om skjuts men cyklade ändå. Jag ville äta potatisgratäng men lät bli att bryta mig in på ica och gick och la mig utan. Jag ville inte ta bort sminket, men klev ändå upp från sängen när jag lagt mig för att ta bort det. Jag ville inte gå ner med skummet, men gjorde det ändå för att underlätta för mamma imorgon. Jag ville inte föra över bilder från mobilen men gjorde det ändå för mina läsare, jag ville inte jobba nästa vecka men bytte till mig pass ändå! Hur duktig är jag inte, småsaker men jag gjorde allt ändå! Dessutom ville jag inte säga hej då till Lina som åker bort i tre veckor, men jag gjorde det ändå! Eloge!

Kvällens outfit!


Jessie i svensktoppen nästa!

Kommentarer
Postat av: snyggjessie

gosigos

2010-07-15 @ 02:09:49
Postat av: Lina Nyren

haha (; duktig du!!

2010-07-15 @ 09:40:38
URL: http://linanyren.blogg.se/


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback