Cute is what we aim for

Nej du engelbrekt, det här duger inte! När jag tröttnar på något och bestämmer mig för att göra någonting annat så tänker jag alltid den frasen. Jag frågar mig själv varför varenda gång, vart har jag fått det ifrån egentligen? Har hållt på med det där sålänge jag kan minnas, men vet inte varför. Jag känner ju inte ens någon engelbrekt.
Duschade och tog mig över till grannarna på lite fika. Grannarna i mitt fall är min farbror +  fru samt mina två kusiner. Nu är jag hungrig och tänker ta mig ner till köket för att fixa hamburgare och strips. På det skulle det sitta fint med en riktigt bra film, jag känner mig så trött och soffan lockar väldigt mycket ikväll! Bara fyra dagar kvar i grannrummet nu, så härligt!!!

Hittade fler bilder på min systers blogg sen lördagen!


Kommentarer
Postat av: Lina Nyren

sv: "solar samtidgt som jag lyssnar till havets brus"

Ellen du har fått solsting. jag har checkat 1839028402 gånger nu och det står havets brus! och inte havets brud som du han inbillat dig (; du är den ända bruden fär mig!

Varsegod

2010-07-19 @ 20:17:04
URL: http://linanyren.blogg.se/
Postat av: Lina Nyren

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, nämen nu såg jag. nej vad pinsamt!!!!!!

Varsegod

2010-07-19 @ 20:24:37
URL: http://linanyren.blogg.se/


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback