Can´t be touched

Jag känner mig så nöjd över att jag gick ut till stallet och smörjde det mesta av all utrustning nu ikväll! En rätt spontan sak, smörjning har aldrig blivit spontant förut. Det brukar planeras låååångt i förväg. Nu är det klart och både grejorna och jag skiner som en stolt tupp! Om man nu vill se ut som en tupp!
Jag har laddat ner, fixat några filmer. En till sista passet i grannrummet imorgon. Smart ellen smart att du kom och tänka på att du kan ta filmer med dig för att fördriva tiden med nu när det bara är en dag kvar. Sen de andra kan alltid vara bra att haa när vi åker till västkusten nästa vecka. Gud så härligt det ska bli!!!
Kan kanppt bärga mig, jag försöker övertyga mina föräldrar om att jag kan få köra en bit ner efter vägen. Hittills har jag inte fåt något nej, men inget ja heller. Hmm vi får se hur det går med det. Men det skulle ju vara så bra för mig, tänkl vad jag skulle lära mig! hihi!


Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback