All summer long


Söta Jasmin på bild!

Tänk vad tur att jag tog mig upp imorse för att komma ut och rida innan den värsta värmen kom på. Igårkväll orkade jag inte med att ta mig ut. Men nu är jag klar i stallet för idag! Klockan har nyss passerat tio och jag känner mig så nöjd att allt är klart! Men herregud vilken värme, trodde jag skulle smälta där uppe i sadeln ett tag. Myska blev rejält avsvampad efteråt och nu tycker jag att det även är min tur att bli. Eller få duscha iaf, åker till Åmot och badar idag! Lilla hawaii var great att vara på, härligthärligt! Fastän L tog illa upp av dom två som solade topless!
Vi drog en pizza på kvällen och avslutade med glass, pigelin för min del! Helt klart en av mina favoriter.
Lyckades somna rätt tidigt på soffan, vaknade kvart i sex för att flytta till sängen i 45min. Lyckat!

Ut ii värmen med er nu!


Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback