The way I are

Godmorgon !
Har legat och dragit mig i sängen hela morgonen, känns som om jag skulle kinna sova lite längre faktiskt. Jag ser att det är jättefint väder ute och måste besviket sätta mig ner och plugga historia innan jag kan gå ut till hästarna och rida. Jag måste, annars skjuter jag upp det ännu mer. Veckorna går så fort, speciellt nu när man "jobbar", men jag skulle lätt kunna byta skolan mot ett arbete. Jag mår mycket bättre av det. Ett stort minus är däremot att de enda sociala kontakterna jag får är från personer över 75. Alltid något! Tur är det att jag har några med mig från klassen. Annars skulle jag vara halft död nu, inte okej!

Linus pinus, jag måste få skriva raims snart. Min hjärna överladdar annars om vi inte får ner allt på papper. Kom till Ockelbo!



Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback