Moving on

Nu är jag här igen!
Efter lång vecka med en fruktansvärt väntan efter inlägg, eller hur Lina? Jag ska inte överdriva men nästan så!
Det var tänkt att jag och mamma skulle ut och rida nu på eftermiddagen, det känns fruktansvärt när hästarna har stått i tre dagar. Speciellt Myska när hon blir så jävla knäpp i huvudet när hon inte får röra på sig, men vad ska man göra åt vädret då? Jag är ju inte preccis gud. Idag drog vi oss iallafall ut och fick på oss alla kläder. Men då kom inte hästarna istället och vi kunde inte ta oss ut lång till hagen heller för att hämta dom. Ohållbart i en meter snö. Vi hamnade i andra snöhögar istället, det spårade ut lite. Men det var skönt med friskluft, tar nya tag i den nya veckan imorgon. Då ska jag ut vare sig jag ligger inne på dödsbädden eller inte. Det funkar inte längre.
Lysnar på Caroline af ugglas nu med snälla snälla. Tror jag ska ner till mamma och se om hon bakar eller inte.








Kommentarer
Postat av: Lina Nyren

mm, skärpning på det där Elen fler inlägg till folket! ååh vad glad jag blev när jag såg klas btw! ( eller var det Bertil)

2010-02-21 @ 20:20:07
URL: http://linanyren.blogg.se/


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback