Fast car

Kvällen går mot sitt slut och jag sitter vid datan som vanligt. Jag har fastnat så grymt i låten "fast car". Den är underbar. Det känns som om jag saknar något i mitt liv men jag kan inte sätta fingret på vad det är. Man känner sig bara konstigt ensam vid sånna här tillfällen. Vad ska man då göra egentligen?
Kollat på melodifestivalen ikväll, känns som det har spårat ut för längesen. Även om det är ett av årets höjdpunkter så är det synd att folket inte tänker längre än vad näsan räcker. Tur iaf att Salem gick vidare, en av de mest lyssnade av mig! Nu blir det "night at the roxbury" helt ensam för mig. På min lite större tv som jag fick idag. Passar utmärkt nu ser jag till och med texten från sängen!






Kommentarer
Postat av: Lina Nyren

kanske du saknar MIG i ditt liv jusst nu?! (a)

2010-02-07 @ 16:00:38
URL: http://linanyren.blogg.se/


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback