Comfortable

Jag blir så lycklig och vårkänslorna rusar. Det spelar ingen roll om det är -20 utomhus, det har ingen påverkan på mig nu! Det blir ljusare och ljusare för varje dag som går. Nu är klockan strax över fem och det är fortfarande ljust ute. Det är underbart! Sista dagen på praktiken imorgon och jag sörjer nå fruktansvärt. Jag har trivts väldigt bra och hade gärna stannat i fem veckor till. Men så är det. Lov nästa vecka sen börjar skolan igen. Jag har lärt mig så mycket mer under dom här veckorna än på en termin i skolan. Nu är det mat, sen åker jag fram med Myska på träning. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Lina Nyren

sv:

Ellen vi gör en deal. När du börjar på heltid så slutar inte jag men så länge du inte bloggar bloggar inte jag häller. sa dom ingenting om naglarna dina då?

jag klämmde nyss ihop mitt öra med plattongen som hade varit på i ca 40 min alldeles nyss btw.

2010-02-25 @ 20:03:16
URL: http://linanyren.blogg.se/


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback