Bleed it out


Även om Myska tog det chill idag så betyder inte det att jag har det så. Eller jo, jag har tagit det lugnt hela dagen förutom när jag var ute och red. Men det känns inte så, jag har så ont i knäna, det kan aldrig sluta ila. Blir alldels kall om fötterna, det här är det jobbigaste med mig. När knäna gör ont och hugger, börjar det stråla ner i smalbenen och fötterna, då gör det så ont så jag blir på jättedåligt humör och får riktigt kalla fötter på köpet. Vad ska man göra åt det tro? Mitt humör blir ju inte bättre direkt heller när pappa snart kommer upp och plockar ihop datan för att sedan skicka i väg den på lagning i fyra veckor. Usch vilken kväll, nu struntar jag i allt tror jag. Hade jag haft alvedon så skulle jag ha tagit två nu. Hörs om alldeles för lång tid!


EDIT: Nu ropade brorsan nåt om stektbanan, mitt humör steg genast uppåt!


Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback