You can call me al

Jag saknar Lina, jag saknar hennes kommentarer, jag saknar hennes näsa. Vad saknar jag inte? Och här sitter jag med historiaarbetet fortfarande, på ett påsklov! Idiotlärare! Fast det är snart klar nu, äntligen! Vaknade upp med Champe vid min sida idag, tvingade upp henne ur sängen för att följa med mig ut till stallet för att ta ut hästarna och mocka. Stackarn, hon som var så trött! Idag ska vi åka till Borlänge igen, fast den här gången kommer vi hem med en häst. Hur roligt som hellst, hoppas det funkar nu! Hoppade med lillpysk idgår och hon var så himla glad, hon flög fram och lyfte bara på benen. Visst, någon vidare teknik har vi inte längre kvar men det spelade ingen roll för vi hade så sjukt roligt. Hon var superduktig också, min lillskrutta! Betedde sig precis som förr med den glädjen och go´et! Strålande! Nu ska jag kontakta en tidigare tränare och se om vi kan börja hoppträna litegrann för han igen. Jag har inte längre krav i hoppningen, men det är ju bra att växla litegrann så hon får så mycket olika muskler som möjligt. Att slippa springa med mulen i backen hela tiden, nej nu överrev jag. Dressyren är jätterolig den med, släpper den inte för allt i världen! Nu ska jag ner och laga mat, hörs!

Osminkad & utan hår på huvudet känns det som. Så får det bli idag! Orkar inte göra någonting åt det. Saknar  mitt kors, måste göra rent det snart. Hur gör man rent guld, nån som vet?

Kommentarer
Postat av: Lina Nyren

ELLEN!!! :D

2010-04-11 @ 07:08:51
URL: http://linanyren.blogg.se/


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback