Why do we always fight


Uppdateringar känns inte som de ligger mig närmast om hjärtat just nu. Kvällen igår var trevlig, värd att göras om mot det bättre. Ikväll åt jag choklad, någonting som jag suktat efter fruktansvärt mycket den senaste veckan. Jag har inte ätit en endast godisbit på över två veckor, det går riktigt bra och jag mår bara bättre av det! Idag var dagen med stort D, jag belönade mig själv med choklad, och resultatet? Det är ingenting för mig längre, tog några "klunkor" som Matilda och Lars skulle ha uttryckt sig. Jag kände bara att det var onödigt, smakade alldeles för sött och bidrog till ilningar i mina tänder. Mamma kom bärandes på ett äpple, och det lockade desto mer. Chokladen finns kvar och jag skänker den till någon annan behövande själ, för hos mig är den bara ett förflutet! Choklad, nej tack!

Sommaren 2010, tror aldrig jag varit så taggad!


Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback