We are all the winners

Nu har jag haft koncentrationen med mig i fyra timmar...försökt att plugga så gott det gick iaf. Det enda jag kräver av detta prov är ett litet litet G, är det för mycket begärt? Säkert!
Idag när jag satt på bussen fick jag ett sms av Champe där det stod att hon och Lena satt i bilen bakom bussen. Jag fick småt panik och kände att det värsta som skulle kunna hända var om de klarade av att köra om bussen. Vinnartankar slog till i min hjärna, jag som aldrig annars känner av sådana. En kamp mellan bussen och bilen där bakom. Satt och hejjade riktigt på att masken skulle hålla masken och fortsätta hårt på utan stopp. Ett tags nervositet och tandagnisslande så hade vi efter några kilometer inte hamnat efter. Turen låg på min sida den här eftermiddagen och de kom aldrig förbi bussen. Great!



Segern var min!

Får inte glömma glassen, får inte glömma att ta ner glassen. Fick nyss ett allvarligt hot av mamma att om jag glömmer glassen kvar här uppe tills imorron, så skulle hon hälla den i mitt hår imorgon bitti. Det lät verkligen inte bra! Jag får inte glömma den! Även om jag känner en liten känsla inombords att det är de jag kommer att göra.

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback