Rude boy


Rosett i håret som jag köpte idag!
Idag har man hunnit med mycket. Gjorde redan imorse klart stallet och var ute och red i solskenet, helt underbart! Åkte in på Matildas "rast" mellan hennes delade tur till valbo och åt samt kollade runt lite. Hittade lite smått och gott, sådana saker som man egentligen inte tänker på att man köpt. Hittade en skitsnygg klänning också, men den var tyvärr för tajt upptill så den var det bara att lägga tillbaka på hyllan. Sorgligt nog. Känner ändå att jag måste ha den, nästa gång I´ll be back! Nu ska jag ut och slänga åt Pysken lite mat i hagen, sen drar jag fram och hyr en film med Champe, samt tar en promenad runt svackan i kvällssolen. Hur bra låter inte det? Vi hörs nån annan gång i livet! Nu ska jag och moppen dra!


Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback