Step it up

Hallå och godmorgon!
Sitter i Tittis place nu, bloggar medans hon dammsuger, strålande! Gårkvällen är helt klart godkänd! Det var lugnt och trevligt! Jag fick även kvar Champe över natten också, även om de betydde att jag fick dela säng. Vilket egentligen är emot mina principer men det funkade. Vet inte när hon drog imorse, jag kollade på hur hon plockade runt med sina grejor, sen var hon borta. Jättetidigt verkligen! Nej, nu ska jag kolla om det finns någon frukost i den här lägenheten. Sen får vi se vad resten av dagen har att erbjuda, det börjar med att ringa Champe. Kanske hon kan förgylla min dag? Ha det bra!

p.s jag vill ha egen lägenhet!

Kommentarer
Postat av: champe

Hahahahaha!! :)<3

2010-04-05 @ 23:58:49
URL: http://edmanjeanette.blogg.se/


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback