Spider pig

Ni sitter jag här och skriver skolarbeten, skriva skolarbeten på ett lov tänker ni? Ja, jag tycker själv att det underlättar och jag gör ett bättre arbete när jag själv inte är stressad när jag gör det. Att kunna göra det när det finns hur mycket tid i världen och huset står alldeles tyst. Försöker beta av så mycket som möjligt nu, en frågeställning ska skickas och historia arbetet måste görs klart. Uppsatsen börjar jag med i helgen, den får vänta. Men hur underbart kommer det inte bli när historia kursen avslutas, fest hos mig då, vilka kommer? Ser fram emot eftermiddagen, ska skjutsa ner Mska till ridskolan samt rida fram henne, sen kommer mina tränare ner och rider henne. Hur snällt som hellst, för att hon sak kunna förstå hur Myska funkar och på det viset kunna hjälpa mig bättre när jag själv sitter där uppe. Har längtat efter att en instruktör ska komma och rida, har till och med stått på mina bara knän. Så jag blev jätteglad när hon erbjöd sig av sig själv. På fredag hämtar vi hem Jasmine också, hoppas det verkligen funkar med henne. Matilda behöver det! Roligt med en storhäst, kanske möjligen jag har någon att hoppa på också. Vi får väl se vad som händer!

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback