Room service

Fy på mig, ingen uppdatering alls. Jag som tagit så mycket bilder under helgen och det som faktiskt har hänt en del. Hur ska man kompensera det då? Just nu sitter jag och letar skor och mamma sitter och arbetar. Tydligen är hennes sladd så kort så att man måste sitta och trängas vid skrivbordet. Jag önskar mig en laptom så himla himla mycket. Kan ju hoppas att få en i födelsedagspresent. Back to skorna, just nu är nya skor väldigt akut för mig. Men när man ska beställa billiga tygskor från h&m som en lösning så finns det såklart inga i varken storlek 37 eller 38. Otur som vanligt! Lyckades få en bild på mamma iaf med camen, det är inte varje dag sånt händer!
Ny vecka imorgon, nya tag! ♥


Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback