replay

Nu skolan!
Ikväll fest!

Blev tvungen att åka in jättetidigt till skolan idag eftersom vi har engelskaredovisning nu på morgonen. Kvart i sju är egentligen ingen underbar tid för mig att hoppa på en buss. Dagen kommer väl rulla på, hoppas på att bli serverad grillat hemma ikväll. Senare, blir det fest hemma hos Jeanette. Borde plugga men der gör jag ju jämt
ändå så nån gång kan man ju få slippa. Som en person sa till mig "ut och lev, du lär väl göra nåt med ditt liv du också". Ett liv har jag redan, men när det gäller att förgylla det utanför skolan och hästarna så är det lite sämre. Lina Nyrén, kom till Ockelbo ikväll!


Kommentarer
Postat av: Lina Nyren

uppdatering! hur var kvällen?!

2010-04-17 @ 12:34:12
URL: http://linanyren.blogg.se/


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback