All thats left

Redwine, ett sånt passande bloggnamn till syster tänkte jag. Skulle precis skapa bloggen när jag märker att namnet är upptaget. Som alltid, söker på bloggen för att kolla vad det är för nån som snott mitt namn, märker på en gång att det är någon som inte uppdaterat sen -08. Typiskt, det är så det brukar vara när de "bästa" namnen är upptagen. Upptagna av ingen alls. Inte nog med det, det var tydligen en blogg för erotiska noveller också. Tanken slog mig att jag då kanske skulle skippa namnet och komma på någonting annat. Kanske lite lugnare och lite mer neutralt. Knäppte ner sidan på en gång! Så nu sitter jag här igen, utan varken namn, ideér eller rostade mackor kvar. Hur ska det gå?

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback