A little less conversation

Idag blev man hemma, det är studiedag. Har en lång lista på vad som ska göras för dagen, och det ska banne mig bli klart idag också. Nu ska sista historiaarbetetet bli klart och skickas in, sen slipper man dom för ressten av livet. Underbart väder ute, stallet står klart. Desto fortrade arbetena blir klart så får jag sticka ut och rida. En bra deal, men en bra belöning! Det ordnar sig, nu ska jag sätta fart på tangetnerna.


Btw! Gjorde samma tabbe idag som jag gjorde några antal gånger i somras. Halvblottar mig för folk utanför fönstret! När ska jag bli informerad om att markiser ska sättas upp?


Kommentarer
Postat av: Mamma

Pappa sa att han informerat dig om att det skulle vara karlar utanför fönstret, ljuger han ??

2010-04-27 @ 12:59:00
Postat av: ellen

helt klart lögn! annars måste jag inte haft öronen med mig!

2010-04-27 @ 22:30:40


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback