Bloggandet.


Jag förstår inte, jag har lagt ner bloggen nu och ett tag framöver. Definitivt inte för alltid, men har ingen bestämd period. Endå så har jag lika många läsare per dag, om inte fler. Varför? Jag pingar ju inte ens bloggen något mera? Har hört rätt många gånger nu att jag borde starta upp bloggen, och har blivit ifrågasatt varför jag inte bloggar något mera. Varför vill ni läsa, jag tycker inte att den har en sådan stor mening men om jag ska börja igen vill jag ha motivation.....

Nu ska jag fortsätta att reflektera om barnmorskornas hälsa i deras arbete och utanför arbetet, inlämning i vård & omsorg imorgon. 
Ha det jättebra, puss !

Kommentarer
Postat av: Veronica

Svar: Jag säger det, omoget! Exakt, man blir ju inte glad precis av sånt där. Tänkte på det, men hur gör man? :)

Tack, hoppas det jag också.

Tack för kommentaren, skönt att det inte bara är jag :) Antagligen bara någon riktigt avundsjuk.

2009-10-02 @ 23:44:57
URL: http://veronicasroka.blogg.se/


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback