Twentyfour hours

Nyss hemkommen ifrån Champe, känner mig ganska trött, det blev rätt sent igår. Kvällen var helt okej, det var roligt att umgås med Champe igen vilket jag inte gjort på några månader. Hör ni inte hur konstigt det låter, jag och champe borta ifrå varandra i månader? Det kanske var behövligt. Kan inte berätta så mycket nu, men jag och Champe kommer att få vara med i en kommande film, en skräckfilm. haha !
Senare åker jag och mamma och tränar på ridskolan med hästarna, detta väder är INTE roligt att gå ut i,det blir att lösa ett välbehövligt ridhuskort. 
Nej, nu ska jag och mitt näsblod ta och plugga matte. Chao!

Fruktansvärd bild, men den enda som blev tagen igår av mig!

Kommentarer
Postat av: Lina

hahahaha tagga näsblod

2009-11-15 @ 13:58:31


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback