Throw your hood up

Var med på en extra lektions hopp träning idag med Snuttan, det kändes lite annorlunda och ovant eftersom varken jag eller hon har gått över en enda bomm på öer en 3 månaders period, men jag måste erkänna. Dressyren är så mycket mer för mig nu än vad hoppning någonsin har varit. Det närktes att Myska tyckte att det var roligt, även ifrån dressyren märkte jag att hennes vändbarhet har blivit så mycket bättre. Otroligt hur så mycket kan förändras. Vi ska tävla nu på söndagen som kommer, men efter det lägger vi ner hoppningen ett tag till. Jag vill känna mig ett met hästen och det ger dressyren oss. Har ni inte sätt Myska nu på ett tag, kommer nibli häpna över vilken skillnad det har blivit. Nu lät det jätteskrytigt, men jag är så lycklig över att vi utvecklas för varje gång vi tränar. Ska be mamma filma nångång kanske jah kan lägga ut nåt klipp? Vi får väl se, men tills dess så blir det duschen nu ocj sen väntar sängen. Är tröttare nu än vad jag har varit på länge!

Ska ni ta svininfluensa vacinet förressten? Skulle man kunna få höra varför/varför inte ni ska ta den eller inte! Jag är rätt bestämd att jag inte ska ta den, men vi får väl se!

Ha det bra, många kramar!

Första bilden i bloggen med lite färg, men de ska iaf föreställa mig på bilden(;


Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback