Love is wicked



Pepparkakor och mvg på historia uppsatsen! Kan det bli bättre?

Har precis kommit in ifrån stallet, var ute och red Myska först sen gick jag och hämtade Vilma på en gång och tog en tur med henne med. Det gick jättebra med båda, fast bäst med Vilma. Det är fruktansvärt kyligt ute och snön kommer ner om vartannat. Jag ska försöka börja träna Vilma lite igen nu, men det är så svårt att få tiden att räcka till om jag ska göra det till en vana och lägga in det i veckoplaneringen, men två dagar i veckan skulle jag iaf vilja komma ut med henne. Då får mamma lite avlastning också. När jag rider Vilma faller allt på plats och det känns så rätt, känslan går inte att beskriva. Även om jag och Mysken har kommit ihop oss riktigt bra nu så kommer det aldrig bli desamma som emellan mig och Vimsen. Just nu taggar jag tills toyota cup, starta Myska i dressyromgångarna och Vilma i hoppningarna.

Ha det bra, ikväll blir det chill!


Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback