I Will Follow You Into the Dark


Lydia & jag skrev en låt idag (mest jag, men ändå!)

Det här har varit den längsta lördagen på länge, gick upp tidigt idag för att hjälpa till som funktionär på storhäst hoppningen hemma, jobbat i cafeterian hela dagen. Sen var jag ut och tryckte ihop Myska en sväng, samt gjorde henne fin. Nu är utrustningen smörjd, och jag ska ta fram ridbyxorna. Förr idag hade jag ingen aning om varför jag anmälde mig till hopptävlingen. Jag har fortfarande inte hoppat på över 3 månader, det känns inte som om jag kan räkna den extra insatta träning i tisdags. Då hade vi markarbete och det gav inte så mycket hoppning som jag hade hoppats på. Vi får väl se hur det går, ska bli roligt iaf. Även om jag är sjukt trött nu, det blir tidig kväller ikväll. Hörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: Evelina Bohlin:)

jag kom ju faktist på slutet:b

2009-11-13 @ 19:04:10
URL: http://evelinabohlin.blogg.se/


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback