I say I love you

Nu drar jag till skolan och träffar polarn!
Haha, den meningen kom jag på när jag var runt 9 kanske, och jag tänker fortfarande alltid så innan jag drar.
Jag älskar tisdagarna, så himla skönt och börja vid 12.15, snillet ska börja dagen med en mattelektion. Ikväll ska jag ut med Vilma, sa blir riktigt kul. Måste ju rida henne lite innan maskeradhoppningen som förövrigt kommer bli grymt kul. Sen längtar jag hur mycket som hellst till januari när tävlingssäsongen drar igång igen och toyota cup kör igång. Kommer förhoppningsvis att tävla Vilma i hoppningarna och sen tar jag Mysken i dressyromgångarna.
Ha en bra Tisdag!

Såhär ser man ut idag:


Kommentarer
Postat av: Mamma

Looking good !!!!!!!!!

2009-11-24 @ 10:33:58


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback