All black

Sitter och lyssnar på Håkans låtar om & om igen, man kan igentligen undra när man kommer att känna ett stopp gentemot hans låtar och inte orka lyssna mera? Jag tror inte att det kommer att hända. Han har världens underbaraste musik som man varken kan sitta still till eller hålla tyst. Hans musik gör mig lycklig helt enkelt. Jag har avgudat han enda sen hans debut vilket var för en 10 år sedan, tiden går väldigt fort.

Annars så har jag precis kommit ut ur duschen efter en ridtur med Myska. Idag kunde hästskrutten ta och spola ner sig, men det kanske ryttaren också borde göra. Imorgon ska vi vara med på hoppträning, det blir något annorlunda efter att jag och Myska har skolat om oss till dressyrfjollor. Vi ska tävla till helgen så då kanske det är bäst att hoppa några språng innan eftersom vi inte har gjort det på över tre månader nu.

Imorgon börjar man inte förnst på eftermiddagen, det blir bra då hinner jag sköta stallet innan man tar bussen. Men tills dess får ni ha det så bra, för det ska jag!



Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback