Välta vimsen <3

Gud vad man kommer av sig om man inte bloggar på några dar, man tappar helt lusten. Det gäller att hålla bloggen uppdaterad ett par gånger om dagen för att det ska funka. Men igentligen, ibland känns det som man bloggar för sig själv om helt onödiga saker, undrar om det är någon som bryr sig.
Jag vet ju att Champe, Jessie, mamma och Matilda läser min blogg, men är det några fler?
Tjaa, statistiken visar ju på det med ungefär 30-40 unika besökare per dag. Verkligen wow känsla eller hur? Nej men vilka är ni som läser, kan ni inte lämna en kommentar med endast era namn så jag får veta? Nyfiken ju (:

Har heller inga bilder på den här datan, hoppas det kommer någon datakille och fixar över de gamla hit på något sätt (:
Men jag älskar iaf den här datorn, den är så snabb och segar aldrig (; . En ren dröm motför den förra.

Förressten hade ju kemi prov idag, det gick bättre än förväntat, känns skönt att man aldrig kommer att behöva öppna den igen nu, nästa vecka börjar vi med 5 härliga veckor med endast biologi. Sen har vi ju slutarbetet men då kommer jag att läsa biologi också. (;

Har varit helt slut hela eftermiddagen, kännt mig jäst, eller hur ska man beskriva den känsland. När det känns som man har feber, hundra elefanter i huvudet och liksom 1000 kg choklad i magenb, nej den känslan hatar jag (även om jag inte har ätit choklad idag) . Var iaf död när jag skulle ut och rida, men så fort man kom out och fick lite luft så försvann alla negativa känslor. Speciellt när jag möttes av hästarnas gnäggande <3
Vad i helevte skulle jag göra utan er? (; .

Vimsen var en pigg och glad ponny idag, efter ridturen höll jag på att drygade på henne ett tag, hon blev nog lite trött på mig men vad ska man göra då, när hon är så jävla söt? . Man får liksom lust, ( som matilda brukar säga) att bara putta om kull henne och hänga sig runt halsen på na (; . aja pussgurkan <3 .

Mysken fick vila, men det dör hon nog inte av (;
Ska rida ut med Jeanette imorgon igen tror jag, det är skönt med lite ridhjälp och att bara ha någon att prata med på ridturen.

undrar om Matilda komme rhem snart ? (:

Nu har jag bloggat ett tag nu, så ska väl ta och avsluta inlägget och spela ett av världens roligast spel. Man ska servera en massa kunder mat och tjäna pengar och renovera upp resturangen. Det är ett av de 40 spelan som fanns på datorn från början.

Ha det bra / en pratglad e.h (;

puss !


min lilla sötpulla <3


Kommentarer
Postat av: looovisa

jag brukar, när jag kommer ihåg ;)

2009-03-05 @ 21:22:27


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback