stereo.

suck .
Jag är fortfarande hemma, tycker matten och hkn är tråkig. Och jag får inte åka på träning ikväll !
Det kan inte bli tråkigare, då blir jag ju tvugnen att sitta med matten absolut hela kvällen.
Rastlös kommer jag bli också.

Jag är sugen på att fixa till lite här hemma dels på mitt rum och dels i resten av huset.
De är ju fortfrande inte klart här.

De skulle vara trevligt att ha någonting i "trappsvängen", få klart i både vardagsrummet nere och uppe, dels bygga ut hallen och köpa en större tv, stereo, en golvvas och två fotöljer :D .


fin vas att ha brevid ena byrån. 66cm på höjden.






äh, hittar inge mer nu (:

champe ringde nyss och sköllde ut mig för att jag har förstört hennes dag med att inte vara i skolan. S nu tänker hon hämnas på mig och åka bort typ till nån "josse". Ett tag, jag vet inte om de var på påsklovet eller nån annan helg.
Nä, det lär jag sätta stopp för. Jeanette ska ju vara med mig. Det är bara jag som får dissa henne (: .

Stackars tjej, hennes tröja brann upp idag och hon fick gå utan hela eftermiddagen . (:
Hur de kan vara ;D


J & E (:

ha de / e.h

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback