typisk torsdag

hejhej !

Igår blev det våfflor, våffeldagen till ära ! (:
Men nu sitter jag och lyssnar på orgelstycket toccata, messias, symfoni nr 40, Fur Elise, symfoni nr 5 (ödessymfonyn)
och Carmina Burana.
m.fl.
Det är till musikprovet nu på måndag !

Fick reda på att vi tydligen har teknikprov imorgon, jippie !
Pratade med Ewe tidigare i veckan och då sa hon att det bara var hennes grupp som hade det provet.
Jag som trodde man kunde lita på Ewe hon som alltid har koll.
aja, ärligt talat så bryr jag mig inte om det. Vad ska jag träna på då? streck?

Fick reda på resultatet från de nationella preoven i svenska idag.
Gick bättre än förväntat, hade jättestarkt vg på både frågegrejen och uppsatsen.
Hon uttryckte det så, att jag var väldigt nära ett mvg. (; .

Ikväll blir det hamburgare och strips.
(på min beställning) sen ska jag och mamma ut och rida.

Idag när jag kom hem från skolan så lydde jag Evelinas råd och åt Banan, glass och chokladsås.

ha de bra / e.h ;)


banan, glass och chokladsås.

Kommentarer
Postat av: Rosa

BANAN!

våra interna bananskämt ...

Haha, nu kom jag och tänka på en sak, någon gång såg jag Carl-Einar Häckner, någon slags trollkarl(?). Iallafall, skulle han vika en bandana (nån filtsak?), MEN! Han tog en banan och vek den ett antal ggr på mitten xD haha (:

2009-03-26 @ 23:25:39
URL: http://enrosagnu.blogg.se/


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback