slalom i Järvsö. akta . (;

hejhej !
Slalom i Järvsö idag (; .
Skitkul ! Synd bara att det går så jäkla segt att åka buss. Den tyar ju bort flera timmars åktid. :/
aja, åkte förmestadels med Tessan, Ewe och Clara, men ibland hakade det på några flera. (:
Tessan och jag hade lite liftproblem, haha. Bara nååågra gånger. Typ fastande i liften, kom inte på eller så hade tessan höjdskräck och var jätterädd (; .

Började lite sakta, men de sista timmarna hängde faktist vi med väldigt bra och våra svängar var inte direkt stora motför början. Lite slut i benen nu iaf, men hade en så tur så när jag hoppade av bussen på vägen hem så låg pappa bakom. Oanat, men väldigt skönt.

Ska äta nu snart, måste först strejka från fläsket.
Sen ska jag ut och rida, suck. Jag som är så trött i benen (: .
Men det är ju fint väder ute iaf, det hade föressten också tur med idag.

Imorron blir det nationella, rida, kolla på Tessans match vid åtta, sen ska vi hem till Ewes pappas lägenhet, övernatta och kolla på film (; .

Rätt kul de (; .

ha det bra / e.h

nu kommer det lite bilder, en del bjuder jag på .


ewe, clara och jag upp i backen.

ewe och clara (:

tessan (:

hehe, sällan jag och tess (;

i liften.

hahah !  mesvarning på mej !

som sagt, den bjuder jag på (; .

Kommentarer
Postat av: Tessan

Men Ella lära just ta de sista två bilderna ;p och jag har inte höjdskräck jag var rädd att liften kulle ramla ner xD haha!

Men dagens: akta Akta AKTAAAA!! =P

2009-03-12 @ 21:41:52


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback