shopping & match !

Det är vår i luften (:
Varför känner man sig alltis å glad och liksom förväntansfull när vårsolen tittar fram, man börjar tänka och planera inför sommaren. Man får lust at springa flera mil och sedan springa och pussa på hästarna i hagen.
Nää, måste ringa Jeanette känner jag (: .

Imorgon ska jag börja springa igen, har kommit av mig ett tag men nu jävlar ska det bli skärpning på mig.
Jag springer inte för att "få bort överfödiga kilon", jag springer heller inte för att jag absolut måste träna.
 Men jag gillar att springa, man börjar tänka klarare, man blir gladare speciellt när man börjar känna att man orkar mera.
Vårruset snart igen, tagga ! Nu ska jag slå förra årets tid på 24min.
Då visste man inte hur snabbt eller vilket tempo man skulle hålla för att orka hela vägen ut. Det vet jag nu på ett ungefär och kan utifrån det springa snabbare än förra året. Riktigt kul, spec. När man hade Matilda brevid sig hela tiden.
Nä det taggar vi på igen syrran (; .

Mamma och Jag har varit in till gävle en sväng idag, hämtade ut rosetterna och plaketterna, sen drog vi till Valbo. Kllade på hööks först, införskaffade en ny ryktsten, sen gick vi över till ikea, tog en fika.
För mig blev det kladdkaka, grädde och ett glas mjölk. Off course !

Hittade ingenting där, kollade senare p hemtex oxh smaksak. Sen drog vi till Mio, Jysk.
Köpte en matta till vardagsrummet, två plädar.
Sen åkte vi till Ove Janssons, köpte en jättefin golvas till mitt rum, kuddar till vardagsrummet1, samt lite mera små prylar. Av ointresse. (:

Framme igår kväll, kollade på tessans match . De vann ! :D
Sen drog jag, tekar´N och Clara hem till Ewe (hon var också med) . Kollade på ett ufo i new York, sjöng sing star.
Sen kollade vi på världens sämsta rysare, usch. Ingen handling, spänning eller något bra slut. Eller det var ju inte fan ens något slut.

Tess hade någon konstig ideé om att vi skulle kolla på Alvin och gänget. Ingen hit direkt !
Vet inte riktigt när vi gick och lade oss. Sov inte direkt mycket iaf, eller e och c, sov väl men inte tess och jag.
Snackade hela natten igenom (:

Skitrevlig kväll, det får vi göra om någon gång.

Ha det bra, hörs senare./ e.h

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback