pernillaträning.

hej !
fint väder det är ute idag igen, dock väldigt slaskigt ute.
Har kommit hem från dressyr träningen med Myska. Det gick jättebra ifag, hon var otroligt mjuk och följsam. Men hon är så otroligt stark i innertygeln. aja, Pernilla (dressyrtränaren) var nöjd och jag med. Hon sa också att Myska snart var redo för LA. i dressyr. Förvanande besked eftersom hon inte har gått så klockrent i de andra klasserna.
Jaa, det gäller väl bara att kämpa på för min del då (: . Funderar på att anmäla mig till lingondressyren hemma igen på påsklovet. HAHAHA, skulle behöva en revansch sen sisst .

Förresten, jag höll på att kolla på en film igårkväll, det var jag och pappa i vardagsrummet. Eller pappa hade somnat iaf så tyckte jag att det var reklam hela tiden, självklart så gjorde jag det mistaget som jag altid gör när jag kollar på filmer. Jag börjar att blunda i reklamen.
Man tänker ju att man kan passa på i reklamen och vara piggare tills filmen börjr igen, men då är det kört för mig.

Vaknade och märkte att pappa var borta (han hade tydligen försökt väcka mig och jag hade svarat), kollade ut och såg att det var ljust ute? men vafan tänkte jag, sen kollade jag på klockan. Den visade halv 6.

Lyckat, man ska bara ta sig en liten tupplur i pausen och sover hela natten. Inte frös jag heller, fast jag bara hade en kudde. Heller inte ont i nacken, som man brukar få när man somnar på en soffa. Gick upp till mig och somnade om i min egen säng. Drömde om tåg som spårade ut (:

ha de / e.h :)

undrar om Jeanette vill hitta på någonting med mig idag, men först rida vimsen och ut å springa . :D


Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback