Myska var inte spänd idag, nej jag ljuger inte (;

hej !

Precis kommit in efter en ridtur på Myska, det blev dubbelridning för mig idag.
Red ut med Vilma nån timme efter att jag hade kommit hem, tog Myska efter maten.

Vimsan var fin idag, hon var lite motvillig till att trava snabbt, hade också lite svårt för sig att gå ne ri form. Men vi jobbar på så får vi väl se hur det tar sig (: För övrigt var det absolut ingenting att anmärka på (; .
Jag måste säga det att jag är alldeles chockad,  Myska var jättefin idag. Hon spände sig ingenting och hon gick i form så gott som hela tiden, i både skritt,trav och galopp. Det var ett tåg hon blev lite skakig av, men det blixtrade ju och lät så, sen var det några kossor som lär uppe i langbergert som hon inte såg, då blev hon väl lite skraj. Men det brukar hon ju vara där ändå så (:
Man kan ju inte direkt säga att man förstår sig på den där häsen spattig och springig ena dan och lugn och fin den andra. Eller undra om man kan förstå sig på någon av mina hästar igentligen.
Men dom är grym goa iaf (;

frilufsdag imorgon, slalom. Blir det kul de, men det hade varit kulare om Jeanette hade sluppit avboka pga. att hon blev sjuk.

haha, måste bara nämna det, gjorde mitt värsta matteprov någonsin idag, det gick rent åt helvete.
Kommer få mitt andra ig i handen på måndag. Men det gör inte så mkt, får ta nya tag. Det känns ju rätt skönt när det ändå inte kommer att påverka mitt slutbetyg (: .

Nu tänkte jag försöka få mamma att hjälpa mig att färga mina ögonfransar, får väl se om hon går med på det (; .
ha det bra / e.h (;


haha, gud vad jag har börjat lägga upp osminkade flummbilder :).
fast det syns ju inte så bra (;


På ridtur med Vilma.


sötnos .





har ingen bild på Myska, för jag ville inte störa henne, när hon var så duktig (; (hon hatar ju att bli fotaad, eller kameror överhuvudtaget.)

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback