mörkret har fallit .

hej igen !
lät ju så jävla trevlig och glad i mitt tidigare inlägg idag.
Men nu har solen gått ner, mörkret och kylan har kommit. Och jag sitter här själv medans alla andra sover så nu har jag kommit till sans igen (; .

Rätt skön dag ändå, fastän tessan var sjuk, champe var på prao och vilma var trött och stark på träningen.
Några plus med dagen var ändå att jag fick G på matteprovet, helt oväntat faktist :D, få se.. jag har jort nationella i matte och det gick lätt som en plätt skitbra faktist ;D, sen gick franska provet bra idag också.
Sen var det ju jättefint väder. Joo också ett + på Jessie, som var så snygg banpersonal idag på träningen. hahaha
*host host* (; puss !

aja, nu måste jag ta reda på vad champe har för hemlighet inför mig, som hon säger att jag inte vill veta ! :D
ha det / e.h (;


julaftons morgonen 2008 ! <3

Kommentarer
Postat av: jessieY

haha jag var grymt snygg ;)

2009-03-18 @ 10:24:29
Postat av: ellen

jessie:

haha, mm mycket (;

2009-03-18 @ 10:37:51


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback