löööördag !

hejhej !
lördag och snön bra yr.
fan ! Trodde att det skulle bli vår snart.

iaf, så sov Jeanette hos mig igårkväll, vi kollade på let´s dance.
Till en början så visste jag inte riktigt vem jag ville skulle vinna, men efter Laila och Tobias shownummer så var dom de enda värdiga vinnarna.  Sen spelar det ju ingen roll vilken som vann, för mig var det Laila och Tobias.

Sen kollade vi på filmen eldstorm skitbra.
känslomässigt laddad till 1000. aja, Jeanette får panik när jag säger att jag ska bli brandman.
För att bevisa att jag skulle klara det så bar jag upp henne uppför trappan. Vilken insats eller hur?
hahaha.

Idag blire pluggdag, man lär väl ha sådanan dagar ibland också.

ha de bra / e.h (;

Kommentarer
Postat av: p u s s p å d i g < 3

Fan ellen, du ger fan i att bli branman.,... Då ska jag bli en sån som letar efter korkodiler i vattnet. Och du vet, då blir jag uppäten vlii du de'?? :o



Puss <3

2009-03-29 @ 18:42:11
URL: http://jeanettejessicaedman.blogg.se/
Postat av: ellen till Jeanette (;

hahahah, äntligen kommit på ett farligt jobb?

Du ska bli min slangskötare när jag blir brandman, det är ofarligt (;

puss älskar dej <3

2009-03-29 @ 20:02:53


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback