hoppträning med Amanda !

hejhej !
tisdag idag ja, just de. Ridningen blev inställd idag. Jag blev måttligt besviken eftersom jag hade tänkt ut och planerat så bra. Jag tog en extra lektion med Vilma igår för att kunna ha Myska idag. Sen fick man ett sms ifån Frida.
aja, jag åkte dit och tränade ändå. Hoppade lite med Amanda och Viper. Vi körde lite olika linjer och satt ihop en bana av det. Blev varken mycet eller högt.
Men jag ville ha lite diciplin på henne. Sista gången jag tog banan, så gick hon jättefint.
Var nöjd efteråt.

Sen har jag och (pappa) duschat henne, hon var så fruktansvärt skitig, så man kunde inte röra varken manen eller svansen innan den blev grå av stöv.

Tänkte inte blogga så långt idag, bara göra en liten uppdatering.

Nu ska jag kolla ikapp andra avenyn som jag missade idag.

ha de bra /e.h (;

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback