förnedringslektion.

Hej !
Inte bloggat på ett par dar, men får passa på nu då när man är hemma. :/
Pissont i magen känner även av huvudvärken.
Det liksom sticker i hela magen, och ibland hugger det till :/ .

Var iaf och tränade igår, det var den mest förnedrande lektionen på flera år. Ska inte gå in på det så grundligt, men jag red för en annan tjej igår, (eftersom Frida är i Egyten) . Visst hon visste väl inte vem jag var eller vad jag kunde men endå.
Jag fick lära mig att rygga, ta en galoppskänkel och jag fick dessutom beröm för en travökning på långsidan o_o .
Det  var så fruktansvärt pinsamt, och samtidigt hade jag göront i magen, och kunde knappt sitta ner i sadeln. Gick och la mig å sov nästan på en gång när jag kom hem .

MATILDA BYT RIDGRUPP.

aja, stoppar väl i mig några alvedon och sticker till ridskolan med Vilma ikväll.
Klarade jag av det igår ska jag kunna idag också. Men först, suck. Matten.

ha det, kommer lite bilder nu (:
puss !


myska tappar grymt med hår just nu, matilda får någonting att göra när hon kommer hem !


älskar den här bilden, matilda och pysk i solnedgång.


Pyskin efter träningen igår (:


en sne vilma, gick inte att rotera bilden :/ <3


när man går ut på gårdsplanen, så blir man alltid psykad av sötugglorna.

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback