en känsla av ångest !

hejhej !
mår inte alls bra just nu, har ont i huvvudet och fryser som en gris ! (fryser grisar föressten?)
tyade inte gå ut och rida det snöade och blåste, men det tog emot att låta bli. Fick enormt dåligt samvete, och kände en känsla av panik och ångest.
Världens jobbigaste känsla de där. När man vet hur mycket man har att göra, vad man har för krav på sig. Och sen bara orkar man inte, man hamnar som i koma och bara sitter där och glor dumt. Orkar inte byta om och känner olustkänslorna komma.

haha, nu ska ni definitivt inte tro att det är såhär jag känner när jag ska ut till hästarna, men just idag var det så.
antar att de överlever ändå, hoppas jag :)

ni sitter jag här, med en filt omkring mig, funderar på att gå och hämta ett glas vatten.
bad imorgon, hatar att bada med skolan.
bara stress stress och stress, nu skiter jag i vad de andra säger. Men jag tänker fixa mig som vanligt ändå imorgon, sen får jag väl strunta i att doppa huvudet då. Låter grymt fåfängt, men man har inte tid efteråt.
Sen så har jag ändå hört att vi inte skulle behöva vara under vattnet imorgon (Y) .

aja, örska skriva nå mer nu. ha de bra / e.h (;


hittade old pics på mig och Tess (: haha !

Kommentarer
Postat av: tekar´N

hahaha ganska coola vi är då ! (Y)

2009-03-24 @ 17:03:45
Postat av: ellen till tekar´N

haha, som fan!

tess & ellen coolast ! haha DANSEN !

2009-03-24 @ 17:48:37


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback