090329

hej !
Är inte riktigt på blogghumör idag, men ska ge det ett försök.
Den här helgen har gått väldigt fort, och en ny skolvecka väntar :/ . 5 dagar, sen påsklov. Det kanske jag kan stå ut med ändå . Fast jag vet inte, musikprov imorgon och franska på torsdag samt SO arbetet ska in på torsdag.

Har iaf fått ph nu, glaaad !
Ska fixa både min och Jeanettes header, fast jag funderr på om hon ska få vara med när jag gör den. Så är det upp till henne att bestämma helt, fast då finns det ju en risk att hon fastar i bubble jump .
haha, internskämt. eller inte ett skämt. Men ni fattar.

red ut med mamma idag, gick riktigt bra för henne och Vilma. Fast för mig och Myska gick det völ sådär, hon har blivit så fruktansvärt stark, går knappt att få stopp på. Men lyckades väl ett tag på slutet.

Hemma tävling nästa söndag, ska själv starta fyra starter (igen), sen ska jag vara tidtagare i de andra klasserna (;.

ska snart färga håret, ska bara ducsha kroppen först !
Sen efter det blir det night at roxbury kväll med syrran (; .

ha de bra / e.h (;


mamma och Vilma .

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback