vad kvinnor vill ha

Hej !
Har precis kollat på filmen vad kvinnor vill ha, det är ganska otroligt att man aldrig har sett den tidigare. haha, men nu är den sedd iaf. Nu sitter jag och kollar på mini laptops och navelsmycken, jag fyller ju år om 20 dagar såatt (: .
Var ute och red båda hästarna, frös som en gris först, så innan jag red ut på Myska klädde jag på mig lite mer, men jag kan lova att graderna sjönk under tiden jag var inne, för när jag kom ut igen så frös jag lika mkt fortfarande. Inte kul (; .
Imorgon har jag inget planerat än, ska väl rida båda två, eller så kör jag Vilma och rider Myska. Sen så kanske jag kan hitta på någonting med Jeanette. Vi får väl se !
PUSS!



Kanske den här? Den är liten, snygg med inbyggd webbkamera. Endast 2990kr.


Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback