måndag

Hej !
Nu har jag legat på full speed ända sen jag kom hemifrån skolan. Jag tog bara en macka sen gick jag ut till stallet och red Myska, när jag var klar med henne gick jag in och åt mat sen drog jag ut igen med Vimsen.
Det gick bra med bägge två, Myska var inte så överpigg som jag trodde att hon skulle vara, dock hade hon en fästing igen den fjärde den här säsongen och sommaren har knappt börjat än.

Just nu sitter jag och dricker varm mjölk med honung i, måste reparera halsen inför torsdag. Är det någon som har nåt bra tips mot halsen? .

Ska iaf gå och duscha nu, så man blir lite fresh ! (; . Ha de !






Var och köpte glass på "glassbaren" med Alex och Therese. Riktigt gott :P . Nästa gång ska vi köpa tolv kulor att dela på, glasstestarna måste ju testa alla sorter.

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg:



Vad har du på hjärtat?
Trackback